Kategorie

Producenci

Pomoc

Pomoc

O firmie

Firma RG Narzędzia działa nieprzerwanie od 1999 roku. Misją firmy jest zapewnienie profesjonalnych narzędzi dla warsztatów i przemysłu poprzez sprzedaż stacjonarną, wysyłkową i bezpośrednią u klienta. Firma nieustannie segreguje ofertę, jednocześnie monitorując rynek w celu wybrania najkorzystniejszych rozwiązań jakościowych i cenowych. Obecnie oferta składa się z ponad 50 marek narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektronarzędzi, narzędzi budowlanych, dla motoryzacji, ogrodniczych, a także maszyn, podnośników, zawiesi i produktów blacharsko-lakierniczych. Tysiące zamówień i zadowoleni klienci mobilizują firmę do dalszego wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom. Jednocześnie informujemy iż jesteśmy do Państwa dyspozycji i zrobimy wszystko aby nasza jakość obsługi była na jak najwyższym poziomie.

Jak złożyć zamówienie?

System skonstruowaliśmy tak, abyś mógł złożyć zamówienie bardzo szybko, podając tylko niezbędne dane.

Aby złożyć zamówienie:
1. Dodaj wybrany produkt do koszyka, poprzez naciśnięcie przycisku "Dodaj do koszyka".

2. Jeśli chcesz dodać kolejne produkty, przejdź na ich karty produktów i również naciśnij "Dodaj do koszyka".

3. Jeśli dodałeś już wszystkie produkty do koszyka naciśnij na "Realizuj zamówienie" w prawym górnym roku strony.


4. Zostaniesz przeniesiony do swojego koszyka, w którym jeśli posiadasz, możesz wpisać kod rabatowy. Dowiesz się także, ile punktów lojalnościowych dostaniesz na kolejne zamówienie. Jeśli zapoznałeś się ze wszystkimi danymi w koszyku naciśnij przycisk: "Złóż zamówienie"

5. Na kolejnej stronie zostaniesz poproszony o zalogowanie / zarejestrowanie się, lub złożenie zamówienia bez rejestracji.

6. Jeśli chcesz się zarejestrować naciśnij przycisk "Utwórz nowe konto". Takie rozwiązanie daje Ci wiele korzyści. Będziesz miał pełny dostęp do zamówień, dokumentów, szybciej dokonasz kolejnych zakupów, będziesz mógł wykorzystać zebrane punkty lojalnościowe. Jeśli chcesz złożyć zamówienie i nie zakładać konta w naszym sklepie naciśnij "Zamówienie bez rejestracji".

7. Po wpisaniu danych, na kolejnych stronach wybierzesz sposób dostawy oraz płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami w kolejnych "5 krokach" aż do końca, gdzie zamówienie zostanie złożone.

8. Obserwuj podany adres e-mail. Dostaniesz od nas dane do ewentualnej płatności oraz informacje o numerze zamówienia. W kolejnych mailach poinformujemy Cię o przyjęciu zamówienia, czasie realizacji, zaksięgowaniu płatności (jeśli wybrałeś przelew), a także finalnie o wysłaniu przedmiotu.

Jak wykorzystać punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe to dodatkowy bonus. To forma nagrody za to, że to właśnie nam powierzasz swoje cykliczne zamówienia.
Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, za każde zamówienie otrzymujesz punkty lojalnościowe. Punkty ważne są 90 dni. Punkty dostaniesz za zamówienie na kwotę większą niż 10zł. Realnie wartość punktów to 2% Twojego zamówienia. Punkty lojalnościowe będziesz mógł wykorzystać przy którymś z kolejnych zamówień. Punkty lojalnościowe nie są przyznawane w dziale "Wyprzedaż".

  • Jeśli złożysz zamówienie w naszym sklepie o wartości 100zł nagroda za punkty lojalnościowe to: 2zł
  • Jeśli w ciągu 90 dni złożysz zamówienia o łącznej wartości 5000zł nagroda za punkty lojalnościowe to: 100zł


Aby wykorzystać swoje punkty lojalnościowe:
1. Zaloguj się na swoje konto naciskając "Logowanie" w prawym górnym rogu sklepu lub "Twoje konto" w tym samym miejscu, jeśli jesteś już zalogowany.

2. W swoim koncie naciśnij "Moje punkty lojalnościowe". Jeśli Twoje zamówienia mają status "Wysłane" za zamówienie dostaniesz punkty lojalnościowe. Jeśli Twoje zamówienie ma status "Anulowane" za to zamówienie nie zostaną przyznane punkty lojalnościowe.
3. Aby wykorzystać punkty naciśnij "zamień punkty na Vouchery". System automatycznie wygeneruje unikalny bon rabatowy. Wygenerowany kod będziesz mógł wpisać w kolejnym zamówieniu w polu "Dodaj kod rabatowy".


Jak złożyć reklamację?

Życzymy, aby ten podrozdział pomocy nie przydał się ani Tobie, ani nam. Dla nas reklamacje też nie są rzeczą przyjemną, a dodatkowo generują dodatkowe koszty. Dlatego dokładamy wszelkich starań aby segregować ofertę i wybierać tylko dobre produkty. Niestety reklamacje są nieodłącznym elementem każdego biznesu. W naszym przypadku możemy podzielić je na dwie grupu:

  • Reklamacja towaru

    Jeśli kupiony u nas produkt zepsuje się, należy zgłosić reklamację na maila: biuro@rg-narzedzia.com.pl . Prosimy o przysłanie na tego maila dokładnego opisu dotyczącego zaobserwowanych objawów. Niektóre reklamacje da się rozwiązać bez wysyłania towaru. Np. klucz udarowy, który znacznie stracił moc może wymagać tylko rozkręcenia go i umycia w rozpuszczalniku, jeśli dostał za dużą dawkę oleju.
    Jeśli opisana sytuacja jednoznacznie wskaże na wadę towaru podamy kolejne kroki związane z reklamacją.
    Jeśli uszkodził Ci się produkt pogwarancyjny skorzystaj z naszego serwisu! Napisz na maila biuro@rg-narzedzia.com.pl czy potrzebujesz części, czy też naprawy. Pomożemy Ci przywrócić narzędzia do działania.

  • Reklamacja dostawy

    Przypominamy, że w świetle polskiego prawa za transport przesyłki odpowiedzialny jest spedytor. Dlatego pierwszym podstawowym działaniem przed złożeniem u nas reklamacji jest spisanie protokołu szkody u kuriera (lub innego spedytora). Następnie prosimy o wysłanie skanu protokołu na adres mailowy: biuro@rg-narzedzia.com.pl . Pomożemy w przyspieszeniu reklamacji oraz w jej pozytywnym rozpatrzeniu.


Jak i gdzie zwrócić towar?

Od 25 grudnia 2014 Klientowi przysługuje prawo do 14 dniowego zwrotu zakupionego towaru od momentu faktycznego jego otrzymania. Tyczy się to także towarów odebranych osobiście.
Taki produkt należy odesłać na adres z uwzględnieniem najtańszego kosztu dostawy ofertowanego przez www.rg-narzedzia.com.pl na adres:
RG Narzędzia, ul. Pietkiewicza 6a/32 15-689 Białystok
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości napisz na maila: biuro@rg-narzedzia.com.pl

Gdzie znajdę mój dowód zakupu?

Działamy legalnie. Bardzo dbamy o to, aby każda sprzedaż była potwierdzona paragonem lub fakturą. Nasz magazyn pakuje paczki na podstawie dowodu sprzedaży, więc nie ma takiej możliwości aby dowód zakupu nie został dołączony do przesyłki. Faktura lub paragon może znajdować się wewnątrz pudełka lub na zewnątrz - pod listem przewozowym. Jeśli zgubisz dowód zakupu napisz na maila: biuro@rg-narzedzia.com.pl prośbę o przesłanie duplikatu. Pamiętaj! Dowód zakupu to prawo do wielu czynności takich jak: zwrot towaru, reklamacja, gwarancja.

Jak zamienić paragon na fakturę?

Jeśli otrzymałeś paragon fiskalny, a chciałeś dostać fakturę Vat. Prosimy o przesłanie nam oryginału paragonu na adres: RG Narzędzia, ul. Pietkiewicza 6a/32 15-689 Białystok lub skanu paragonu na białym tle na adres mailowy: biuro@rg-narzedzia.com.pl . Do przesyłki dołącz swoje dane do faktury. Zmienimy paragon na fakturę i odeślemy pocztą. Możesz też poprosić abyśmy przesłali dowód zakupu mailem jeśli chcesz szybciej się rozliczyć.

Co zrobić, jeśli dane na fakturze są niepoprawne?

Jeśli na fakturze są niepoprawne dane tj. nazwa kontrahenta prosimy o przesłanie nam Noty Korygującej na adres: RG Narzędzia ul. Bukowskiego 1C 15-066 Białystok.
Jeśli błąd dotyczy ceny produktu prosimy o kontakt telefoniczny tel. 85 663 91 18 lub mailowy: biuro@rg-narzedzia.com.pl z numerem faktury do porawy. Faktura zostanie zmieniona lub korygowana.