.

FAQ - Najczęstsze pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Pytania o wysyłkę zamówienia.

Jeśli złożyłeś zamówienie sam możesz sprawdzić jego status:

  1. Informacja o wysyłce zamówienia zarówno z e-sklepu jak i portalu Allegro wysyłana jest z automatu gdy zamówienie zostanie wysłane. Nasi spedytorzy również zazwyczaj wysyłają informację na podane poprzez system adresy e-mail lub sms informacje o tym, iż paczka jest w drodze.
    Jeśli nie otrzymałeś takiego maila, można założyć że paczka nie jest jeszcze wysłane.
    Proszę sprawdzić SPAM oraz zakładkę Oferty w skrzynce pocztowej.
    Proszę sprawdzić także czas realizacji przy produkcie na stronie. Np. Jeśli produkt ma przypisany czas 1-5 dni, lub 7-14 dni oznacza to, że produkt jest sprowadzany "pod zamówienie" i należy oczekiwać go w mniej więcej takim czasie. Czas ten jest orientacyjny i podany celem przybliżenia czasu oczekiwania. Nie jest deklaracją. Więcej o czasie realizacji znajdziesz w zakładce: Warunki dostawy
  2. Jeśli masz u nas konto status swojego zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto, a następnie wybierając zakładkę Twoje zamówienia
    Jeśli Twoje zamówienie ma status "Przygotowanie w toku" oznacza to, że zamówienie jest przez nas jeszcze przetwarzane np. z powodu kolejki zamówień lub kompletacji produktów pod zamówienie Klienta.
    Jeśli Twoje zamówienie ma status "Wysłane" możesz oczekiwać spedytora.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Nasze rozmowy nie są nagrywane, zatem rekomendowany przez nas sposób składania zamówień to zamówienia poprzez panel sklepu internetowego. To jedyny sposób w pełni zgodny z wymogami polskiego prawa, a także w pełni chroniący Twoje dane osobowe. Dodatkowo ta metoda daje Ci najwięcej komfortu np.:

  • informacje o zmianach w zamówieniu (w tym informacja o wysyłce)
  • faktura proforma wystawiona jest od razu z automatu,
  • szybsze przetwarzanie zamówienia - złożone zamówienie trafia od razu do druku,

Aby złożyć zamówienie w sklepie nie musisz się rejestrować.

W wypadkach szczególnych np. indywidualne ustalenia, brak danego produktu na stronie, części zamienne zamówienia należy składać mailem na adres biuro@rg-narzedzia.com.pl

Copyright © 2019 RG-NARZĘDZIA, Wszelkie prawa zastrzeżone.realizacja: egzyl.pl